7 Kasım 2010 Pazar

bence kellik insanın kendine giydiğini yakıştırmasıdır

Merhaba ben üniversite son sınıf öğrenciyim canım çok sıkıldı ve moda üzerine bir blog açmaya karar verdim.Mezun olunca reklam yazarı olmayı düşünüyorum ama mesela astronot falan da olabilirim. Ankara'da okuyorum, özellikle Gençlik Parkı' ndaki kızları görerek moda üzerine yazı yazmanın gerekli olduğunu düşündüm çünkü apaçiliğin doğduğu bu topraklar bunu istiyor.

Bakalım yıllardır takip ettiğim bloglar bende nasıl bir tepkime verecek merak ediyorum. Sadece moda üzerine yazmak şu an çok saçma geldi. Zeka seviyelerinin nereden gelip nereye gittiğini merak ettiğim erkekler üzerine de yazılarım olacak.

Yarın iki tane sınavım, alttan da sayısını bilemediğim ve bilmekten kaçındığım derslerim var. Hadi bakalım kısmet,.

Bu arada burcum balık yükselenim ikizler ay burcum akrep. Balık burçlu insanların psikolojik sorunları olduğunu düşünüyorum. Nitekim 2 saniye önce dünyanın mutluluklar üzerine kurulu bir yer olduğunu düşünerek mutlu olup iki saniye sonra intihar etme aşamasına  gelmelerini normal karşılamıyorum. Desteklemiyorum. İnanmıyorum.

Öyle işte. Dünya güzel bir yer.

Simge.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder