9 Temmuz 2011 Cumartesi

mutsuz kızlar neden mutsuz?



Çok açık bir şey söyliyeceğim kızlar size.Ama çok net; şu ilişkilerde yaşanan başarısızlıklar sizlerin hep en iyisini hep en ulaşılmaz olanını hedeflediğiniz için yaşanıyor kanımca.En yakışıklı olanını istiyorsunuz ,en popüler olanını kafaya almak için uğraş veriyorsunuz, en tarzzo giyinenle çıkmak için taklalar atıyorsunuz.Evet evet gayet taklalar atıyorsunuz görüyorum.Kendisinin bile bir bütün olarak mükemmel olmadığı şu süpersonik dünyamızda "imkansızı" yani tümüyle "kusursuz erkekler"i arıyorsunuz.Ha kusursuz ve mükemmel kız arayan erkekler yok mu?Var.Ama onlar salak.
Tüm bunlar olurken ben ne yapmışım?Birde bana bakalım;
Hayatım boyunca mütavazi bir yaşam sürmeye gayret güttüm. Arkadaşlarımı hep buna göre seçtim.En yakın dostlarım hiç bir abartıya kaçmayan samimi insanlar oldu hep.Çevremde hep böylelerini görmek istedim.Herkesin görüşmek için çıldırdığı insanlardan olabildiğince uzak kaldım.Zaten ben korkağın tekiyim!Korkarım havalısından, şımarığından, bağıra bağıra gülen-konuşan, içinde inanılmaz özgüven patlaması yaşayan insanlardan...bu kısa yazıyı bitirirken tamda ikizler burcu yükselenine sahip balık burcu halimle tüm yazdıklarımın tersi bir cümle yazayım;
Simge en nefis insan evladıdır.Çokta iyidir pekte iyidir.Oh egom patladı.

Bu yazıyı yazmış olmak için yazdım.zira aylardır bloguma girmiyorum."bloguma" derkende inanılmaz geriliyorum."bloğuma" mı demeliyim yoksam "bloguma" mı demeliyim?

Hadi görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder