25 Ocak 2011 Salı

Baş Bağlama Sanatı



Selam!
Siz bu yazıyı okurken ben çok uzaklarda yani içerde abimin nişan fotoğraflarına bakıyor olacağım! evet evet abim nişanlandı! Kendi adıma söylemeliyim ki biraz ilginç bir ortam bu nişanlar düğünler vs. herkes bir kere baştan aşağıya birbirini süzüyor.Evet bende süzdüm ve şimdi rüküş kızları acımasızca eleştireceğim eheheh nasıl olsa bunu okumuyorlar;

1.Canım Türkiye'mde biz kızlar ve kadınlar neden renkli giyinmek yerine hep siyah giyinmeyi tercih ederiz düğün dernekte?
2.Biliyorum dantel modası var bende dantelli elbise giydim ve evet! Salonda hepimiz "dantellendik"
3.Kızlar kusura bakmayın makyaja dair en ufak bir fikriniz yok.Madem yok gidin bu işin uzmanına yaptırın.
4.Ülkemdeki kızlar gerçekten makyaj bilmiyor!
5.Kızlar hep aynı tarz topuz maşa fön vs.yaptırıyor biraz değişik olun be!
6.Platform topuk modası mı varmış ben anlamadım?
7.Herkes çok şıktı bazıları gerçekten harikaydı.
8.Gelin kızımız zarifti çok beğendim.
9.Abimin giderek başını bağlıyoruz diye babamın yanakları pembe pembeydi.
10.Ve final; en şık ben ve annemdi valla!!

Vee biterken; şunu demeliyim ki benim için ilginç bir deneyim oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder