17 Ocak 2011 Pazartesi

yeşil çaylı makarna

Günaydın!
Yine ''Türk Sineması'' sınavından çıktım ve dikkat ettim ki ben hep Ali hocanın dersinden çıkınca bir şeyler yazma gereği duyuyorum.İlginç!

Dün arkadaşımdan çıkıp eve gittiğimde canım makarna yemek istedi.Ama gurme makarna gibi bir şey yapmak istedim çünkü birgün önce hamarat arkadaşım hastayım diye döktürdü, yemekler yaptı.Çok ama çok özendim.Makarnayı pişirdim sıra sosuna geldi..."yeşil çay olur aslında" dedim neyse  iğrreenç oldu allah belasını versin nefret ettim makarna familyasından.

"birgün elime bir kamera alıcam ve sürrealist filmler çekicem.Korkutucu olucak.Evet.Bokum gibi sanat filmi olucak"

Anlamıyorum arkadaş! "Bir Tuğra Kaftancıoğlu filmi" ni, "Tabutta Röveşata" filmini ve onun bunun filmini anlamıyorum! otur insan gibi film yap önce adam ol ya! 90'lı yıllarda çekilen ne olduğunu tanrının bile bilmediği kadın filmleri de nesi?Niye kastırıyorsunuz?

Herneyse...90'lı yıllar demişken aklıma mis gibi çiçek gibi 90'lar kıyafetleri geldi ahahaha ne güzel yıllardı ya...
90' lar candır.Nitekim '80 sonrası çocukluk yaşayan insanların Özal'la buluştuğu yıllardır.Bununla ilgili süpersonik bombastiko bir yazı yazıcam ama şimdi gitmem gerek "Medya Politikaları" sınavı için çalışmam lazım.

Hoşçakalın 90' lı yılların çocukları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder