6 Ocak 2011 Perşembe

Wish You Were Here




Pink Floyd'u çok severim.Dinlerken hep ortaokul, lise, üniversite hayatım gözümün önüne gelir.Şarkılar bir takım anıları ve kişileri aklımıza getirmede çok işe yarıyor.Buna kokuda dahil...Evet herneyse...Pink Floyd' un Wish you were Here şarkısının sonunda bir rüzgar sesi duyulur.O rüzgar sesi bence şarkıdan daha da etkileyicidir.Her dinlediğimde mutlaka o rüzgar sesini de dinlerim.Sanki bir dua gibi yada sevgilinizin sesi gibi gelir.''ya işte onca şey yaptın deydi mi sanki'' der gibi olur o rüzgar sesi.Hep çok duygulanırım.Aklıma aslında onların hep akıllarında olduğum ama benden uzakta arkadaşlarım, ''keşke şimdi yanımda olsaydı'' dediğim insanlar gelir.Peki senin için insanlar bunları diyor mu?Deme ihtimalleri var mı?Hiç, biri içten olarak ''keşke burada olsaydın'' dedi mi sen de bunu duyup için burkuldu mu?Bu yazdıklarımı okuduğunu biliyorum.Ama inan bana kimse seni çok özlemiyor.Bu kıskançlıklar bu egolar hazmedememe duygularından dolayı kimse seni özlemiyor.Artık birilerinin birilerini özleme ihtimali olan insanlarla uğraşmaktan vazgeç...Benimle ortak hiç bir şeyin yok benimle laf yarıştırmaktan vazgeç...Seninle hiç arkadaş olmadım ben.Evine bir kere gelipde sabaha kadar muhabbet etmedim.Gördüğümde sadece selam verdim belki onu bile yapmadım.Benimle bile yarışıyorsun...Vay arkadaş!Seni hiç kimse özlememiş...özleseydi zaten böyle bir insan olmazdın...umarım birgün seni de özlerler...

Çok özlediğim, ''ne olursa olsun şimdi yanımda olsaydı keşke'' dediğim, ve biliyorum ki onlarında beni çok özledikleri arkadaşlarıma ithafen yazdım bu yazımı.Bakın insanlar ne basit şeylerle uğraşıyor.Kırmayalım hiç birbirimizi.Üzdüysek affedelim.Güzel anılarımızı, gülme krizine girdiğimiz saatleri aklımıza getirelim.Ben ne Ankara'da ne İstanbul'da ne de neredeyseniz orada değilim.Ama sizi hissediyor ve anlıyorum.Bana bu yazıyı yazdıran insanlara teşekkür ederim.Hayatıma iyi ki girdiniz; iyiki üzdünüz iyiki sevindirdiniz iyi ki ağlattınız,iyi ki sinirlendirdiniz beni.

Hepiniz ayrı ayrı anlam kattınız bana...


 aklımda çalan müzik; Pink Floyd-Wish You Were Here.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder